tisdag 21 augusti 2012

Jagar med ljus och lykta efter staffe-träffar!

Just nu är jag jättesugen på att verkligen komma med på staffe-promenader eller andra aktiviteter. Men jag måste erkänna att jag är fullkomligt vils' när det gäller att hitta infon. Är det bara personlig inbjudan som gäller, eller? ;-D Jag har sökt på staffinfo, på ssbtk och facebook och gud vet allt. Jag VET att det finns aktiviteter men jag HITTAR INGET SKRIVET PÅ NÄTET. Och själv har jag ju minne som en guldfisk och har extremt dåligt lokalsinne så jag måste verkligen dubbelkolla upp allting 10 ggr innan jag gör saker. Men det förutsätter ju nästan att det finns nåt att kolla upp!!

Tips med länkar eller kontaktpersoner mottages tacksamt.
Vi bor ju i närförort till Stockholm på södra sidan. Har ju visserligen bil, men det vore ju kul att hitta nåt som inte ligger absolut toklångt bort. Och där man kan säkerställa huruvida aktiviteten verkligen blir av vissa gånger. (Jag vet att det ställs in mellan varven pga regn odyl...) Jag har inget emot lite taskigt väder, bara det känns rätt i övrigt.

Ringträning verkar också finnas en del. Ryktesvägen. Hittar fortfarande inget skrivet som man kan ta del av. Det suger verkligen... Vill vara säker på att man är på rätt ställe vid rätt tillfälle.

Staffe längtar efter andra staffar!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar