torsdag 8 september 2011

Idag har vi jagat hästar!!

Eller kanske inte riktigt jagat.
Hussa trodde att jag kunde hålla mig snäll och i närheten när vi var på ett nytt ställe idag. Men då visste inte hon att det fanns hästhagar där! Ooooooooh så kul!!! Jag for runt och slirade och svängde som den värsta rallybilen! Fast så mycket jagande blev det kanske inte..... De var ju värsta stora ju! Men jag kunde springa omkring och väja när den ena försökte smyga på mig... Men jag hann undan varje gång! Men guuud så spännande, jag var jättenyfiken! Men det är bäst att hålla farten uppe ifall de skulle få tag på mig. Vroooooooom!!!

(Nämnde jag att vi var i ett naturreservat? Nä just det. Hon hävdar bestämt att hon såg den skylten efteråt på väg till bilen. Som om det gills.....)

Och nu går hon omkring och tjatar om att jag är döv!!! Fnys, det är jag inte alls det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar