onsdag 3 november 2010

Bildvisning på fb

Har precis suttit och bläddrat bland bilderna från min uppfödare.
De är ju så fina alla hennes vovvar! Tittat på kullsyskon och andra syskon och "kennelsyskon" (Finns det ett sånt ord? Nu finns det det i alla fall...) Härligt att se bilderna på henne och hela flocken! Ser så satans coolt ut! De tuffa hundarna, 5, 6, 7 stycken, ute i skog och mark, eller några stycken ihop med barnen. De är ruskigt snygga! Hundarna alltså, missförstå mig inte :-P Men det är inte ofta man sett bilder på en så stor staffe-flock. Jag tycker det är rätt häftigt, hon är tuff "vår Laila"!

Tidigare ikväll var min bästa AR på besök! För första gången :-) Det var kul! Det känns direkt att hon är rätt hundvan. Jag har nästan hunnit glömma bort det under alla åren, men det var kul att se. Härligt när det är någon som inte är tafatt (som jag brukat vara innan Merlyn kom in i mitt liv). Det var jätteroligt att hon var här och jag är så glad att hon fått träffa våra lilla pärla medan han fortfarande är liten! Det är ju ändå lite speciellt med en hund som man känt redan som valp liksom. Det bådar alltid gott för framtiden. Vi käkade kladdkaka och lillrackarn fick mest titta på när vi åt. I och för sig gnagde han på sitt nya ben - alltid poppis!

Kanske dags att försöka krångla sig ner i sängen (inte alltid det lättaste nu för tiden - det ligger så många där!) så kanske man kan få en fin dag imorgon. Idag har jag haft ont i fot & ben och har inte varit till mycket nytta.

Men nya dagar och nya ben!!
nedtecknat av hussa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar